Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kavos Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
Usha
18 jun 2026 om 23:22
Zoals altijd lekker!
Kelsey
16 jun 2026 om 19:44
Vandaag bleek een deel van het eten afwezig. Een telefoontje later en een gehele nieuwe bestelling kwam onze kant op. Dit getuigd van vertrouwen, klasse en stijl. Verre uit ons lievelings restaurant. Dank jullie voor de goede zorgen!
Arja
11 jun 2026 om 23:26
zoals altijd weer heerlijk gegeten
Nelleke
7 jun 2026 om 16:51
Heerlijk, hartelijk dank
Eli
3 jun 2026 om 20:26
Smaakvol, goede hoeveelheid, warm en lekker.
Wendy
25 mei 2026 om 18:18
Het was echt heerlijk!!
Jeroen
19 mei 2026 om 21:23
Heerlijk eten en meer als voldoende !
Sara
16 mei 2026 om 18:23
Super lekker
Cheyenne
24 apr 2026 om 10:09
Mixed grill en een salade besteld. Vlees was lekker en de salade ook. Friet niet. Erg prijzig.